dimarts, 31 d’agost del 2021

L'estiu de la Natàlia!!

 Bon dia nois i noies! Fa uns dies que la Natàlia em va enviar aquest escrit explicant part de les seves vacances! Us el comparteixo i espero que durant aquests primers dies, alguns de vosaltres us animeu a explicar les vostres! 

Les meves vacances

El 26 de juliol vam sortir de casa i vam parar a dormir a Burgos. L’endemà vam pujar al cotxe i vam emprendre un viatge de 6 hores cap a Galícia (Raxó). Quan vam arribar ens va costar trobar l’apartament però el vam acabar trobant. En aquest apartament hi havia una piscina comunitària i salada. El divendres 30 vam anar tota la família amb un vaixell a les illes Cíes.                                          


Aquestes illes son un parc natural que només  s’hi pot arribar  amb vaixell. Jo com a bonic record, recordo quan una gavina li va treure de les mans la napolitana al meu germà. Després d’una gran setmana a  Galícia vam anar a Astúries. A Astúries vam fer una gran ruta.                             



Vam veure moltes cabres!. Després dels 4 dies d’Astúries. Vam anar cap a Tremp per visitar als meus avis però de camí cap a Tremp vam parar a un hotel de Pamplona, quan vam arribar a Tremp hi vam estar una setmana i m’ho vaig passar molt bé amb els meus tiets i els meu cosins.

Natàlia Móra Torres


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada